Buscar

La Universidad de Santiago inaugura mañana 15 cursos de verano en ocho localidades gallegas

12/07/2009 - 19:16

La Universidad de Santiago de Compostela (USC) inaugura mañana 15 cursos de verano, que se impartirán a lo largo de la próxima semana en ocho localidades gallegas --7 en Santiago, 2 en Lugo, y 1 en Sanxenxo, Guitiriz, Burela, Sarria, Mondoñedo y Seoane do Courel--.

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 12 (EUROPA PRESS)

En el Campus de Santiago, se inaugurarán oficialmente mañana a las 9.30 horas los cursos 'Competencias e habilidades profesionais para universitarios/as emprendedores/as' y 'O enfoque baseado en dereitos humanos na cooperación para o desenvolvemento: fundamento e práctica', en el Salón de Actos de la Facultade de Ciencias Económicas y en el Salón de Actos da Facultade de Ciencias Políticas e Sociais, respectivamente.

A las 10.00 de la mañana se celebrará la apertura de los cursos 'Actualización en xerontoloxía: habilidades e coñecementos necesarios para o traballo con maiores' --en el Salón de Actos del Colegio Mayor San Clemente--, 'A bioinformática como ponte entre a xenética e as súas aplicacións industriais e biomédicas' --en el Aula Magna de la Facultade de Matemáticas-- y 'O movemento e a danza como inspiración na aprendizaxe' --Aula 4 de la Facultade de Ciencias da Educación--.

También a las 10.15 se estrenará el curso 'Tráfico e seguridade vial: regulación e consecuencias xurídicas dunha condución irresponsable' en en Salón de Actos del Colegio de Abogados de Santiago, y a las 12.00 de la mañana 'Televisión e Ficción III' en el Aula 10 de la Facultade de Xeografía e Historia.

Por su parte, en el Salón de Actos de la Facultade de Veterinaria (Campus de Lugo) dará comienzo a las 9.30 de la mañana el curso 'Novas perspectivas en seguridade alimentaria'. A la misma hora, en Ciencias se estrenará 'Fundamentos de proxectos industriais e regulamentacións aplicadas na súa redacción'.

En Sanxenxo se dará inicio en la Sede Náutica de Caixa Galicia a las 10.00 al curso 'Avaliación do impacto socio-económico do turismo do século XXI.

En Burela y Guitiriz tendrán lugar las inauguraciones de los cursos 'Inmigración e desenvolvemento local: as claves educativas e sociais' --Salón de Plenos do Concello de Burela-- y 'Xestión das augas residuais no ámbito rural' --en la Escuela Habanera de Guitiriz--, ambos a las 10 de la mañana.

En Sarria, 'Educación emocional e comunicación non violenta na sociedade da información. Bulling, ciberbulling e violencia de xénero' se estrenará en la Sala de Plenos del Ayuntamiento.

Paralelamente, el curso 'Espazos naturais protexidos nun mundo en cambio' se inaugurará en el Centro de Desenvolvemento Comarcal da Mariña Central de Mondoñedo a las 10.30 horas.

Por último, en Seoane do Courel, será inaugurado el curso 'Condicións ecolóxicas, actividade humana e paisaxe no Courel' en el Edificio Multiusos del Ayuntamiento de Folgoso do Courel a las 18.30.

Contenido patrocinado

Otras noticias


El flash: toda la última hora